Maand: februari 2015

Loop jij met ons mee?

Dit jaar wordt er weer een bevrijdingsloop vanuit Wageningen georganiseerd. Het voorlopig activiteiten programma ziet er als volgt uit: Vertrek 4 mei, 22.30 uur vanaf parkeerterrein Leuven. Met de bus(sen) naar Wageningen. Ophalen bevrijdingsvuur in Wageningen. Start vanuit Wageningen rond 01.00 uur. Terug lopen om en om in groepjes (van gelijkwaardige lopers) Aan het einde

11 Maart Leden vergadering

Graag nodigt het bestuur van Oranjevereniging al haar leden uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering, die gehouden zal worden. De vergadering vindt plaats in de Krakeling vanaf 20:00 uur. Op het programma staan onder meer het jaarverslag, de kascontrole én het programma van Koningsdag, 4 en 5 mei.

De nieuwe website is live!

Onze nieuwe website is live! We zijn benieuwd naar uw reactie. Heeft u opmerkingen of vragen? Wij horen het graag. Op de nieuwe website van de Oranje Vereniging vindt u informatie over de vereniging en activiteiten. Omdat wij ervan overtuigd zijn dat u benieuwd bent naar de door ons georganiseerde activiteiten hebben wij een groot

Honderd lichtjes voor jarige Prinses Beatrix!

Zaterdag 31 januari organiseerde de Oranjevereniging van Heukelum de jaarlijkse lampionoptocht ter ere van de jarige prinses Beatrix. Er liepen ruim 100 kinderen mee, waarvan de meeste zelf prachtige lampionen hadden geknutseld op school. De Heukelumse fanfare Door Eensgezinsheid zorgde voor de muziek en na afloop ontvingen alle kinderen een traktatie. Kinderen die daarna nog