Maand: april 2015

Koningsdag was top

In de ochtend was er aubade en ballonen wedstrijd en waren de kinderen druk met spelletjes. Bij  afronding van de spelletjes circuit kregen ze een ijsje aangeboden. In de middag was er een 6kamp met onderdelen zoals hooibalen slepen, riek werpen en trekker trekken. Er waar 7 team die hier aan meededen. foto’s kunt u

Maandag 27 april Koningsdag:

09:15 Ballonnenwedstrijd: verzamelen speeltuin 10:00 Aubade, ballonnen (Rabobank) oplaten bij de Loswal. 11:00 Kinder- en spellencircuit voor kinderen van de basisschool. Ook wordt er geschminkt en is er een springkussen 14:00 6-kamp ‘Boeren Brute kracht’ vanaf middelbare schoolleeftijd tot 100!! In gepaste kledij!

Jaarlijkse contributie

De komende weken kunt u één van onze bestuursleden aan uw deur verwachten. Wij komen de jaarlijkse contributie bij u ophalen en een nieuwe lidmaatschapskaart aan u overhandigen. Bent u nog geen lid, bent u nieuw in Heukelum of bent u verhuisd? Stuur dan een e-mail met uw (nieuwe) gegevens naar: mail@oranjeverenigingheukelum.nl of klik hier voor onze