Maand: april 2018

Aubade in beeld

De aubade in ons stadje was goed bezocht en het Heukelumse mannenkoor gaf een mini concert. Ook werden we toegesproken door wethouder Bel voor het laatste als gemeente Lingewaal en als afsluiting werd het Heukelum lied ingezet onder begeleiding van muziekvereniging “DE” uit Heukelum. Dit keer hebben de aubade in beeld proberen te brengen met

Mede mogelijk gemaakt door….

Koningsdag en het Oranjebal 2018 is dit jaar mede mogelijk gemaakt de onderstaande sponsors van de Oranjevereniging, allemaal heel hartelijk dank voor jullie bijdrage.   Mutters makelaardij : Bent u op zoek naar een koop- of huurwoning in Lingewaal, de Vijfheerenlanden of de Alblasserwaard. Dan is Mutters Makelaardij de makelaar die meer doet. website :

Urban Heat Koorts op komst in Heukelum

Een kleine waarschuwing is op zijn plaats. Je kunt gemakkelijk besmet raken met de Urban Heat koorts als je hun muziek hier op onze website via sound Cloud vast beluister, waardoor je nog dagen lang last kunt hebben van een brede grijns op het gezicht en lichte zenuwtrekken. Als je bereid bent dit alles te

Urban Heat komt in volle bezetting!

De band Urban Heat bestaat uit 12 leden en komt morgen voor het Oranjebal in volle bezetting naar Heukelum! Urban Heat is een geweldige soulformatie uit de Drechtsteden en is eind 2011 opgericht door een aantal goede vrienden, die hun sporen al ruimschoots hebben verdiend in andere coverbands. Inmiddels is Urban Heat gegroeid tot een

Urban Heat op het Oranjebal

De Oranjevereniging Heukelum organiseert op 26 april vanaf 20:30 een Oranjebal met disco en soul band Urban Heat. De band bestaat uit 6 leden en speelt een variatie van funk en soulnummers. Op het repertoire staan o.a. nummers van Aretha Franklin, Donna Summer, Pink, Adele, Trijntje Oosterhuis, Krystl, Big, Black and Beautiful, Christina Aguilera etc.etc.

Rabobank clubactie

Afgelopen week heeft de Oranjevereniging Heukelum een cheque in ontvangst mogen nemen van de Rabobank clubactie met het mooie bedrag € 230,63  Namens het bestuur van de Oranjevereniging willen we iedereen bedanken die op onze vereniging heeft gestemd.

Programma Koningsdag 2018

Koningsdag Heukelum, dat wordt weer  één groot feest , met als start de hoedjesparade vanaf de speeltuin naar de muziektent voor de aubade. Hier na is er vanaf 11:00 uur voor de kinderen ouderwets Heukelums knobbelen. En om 14:00 uur start de oud Hollandse 6 kamp.

Urban Heat komt naar Heukelum

Op 26 april komt de disco en soul band Urban Heat naar Heukelum. De band bestaat uit 6 leden en speelt een variatie van funk en soulnummers. Op het repertoire staan o.a. nummers van Aretha Franklin, Donna Summer, Pink, Adele, Trijntje Oosterhuis, Krystl, Big, Black and Beautiful, Christina Aguilera etc.etc. |