Maand: april 2019

Aubade in Beeld

Ieder jaar op Koningsdag verzamelen de inwoners zich voor de traditionele aubade. Gezellig met elkaar bekende liedjes en het Wilhelmus zingen. Ook dit jaar weer met een optreden van het mannenkoor onder begeleiding van de Heukelumse Muziek fanfare. Via de 360 camera die kunt u deze terug kijken via de onderstaande link

Koningsdag in beeld

Koningsdag was gelukkig ondanks de eerdere sombere weersvoorspellingen, toch het meeste van de dag droog. Het was dan ook goed toeven in speeltuin de beerakker en we hebben een fotoverslag gemaakt van de activiteiten, aubade, zeskamp , kinderspelen en schminken From Koningsdag 2019. Posted by Oranjevereniging Heukelum on 4/28/2019 (103 items) Generated by Facebook Photo

Rabobank Clubactie

Afgelopen week heeft de Oranjevereniging Heukelum een cheque in ontvangst mogen nemen van de Rabobank clubactie met het mooie bedrag € 345.86 Namens het bestuur van de Oranjevereniging willen we Rabobank en iedereen bedanken die op onze vereniging heeft gestemd.

Klaar voor Koningsdag

Het bestuur van de Oranjevereniging in Heukelum is klaar voor de Koningsdag 2019. De vergunning zijn binnen de vlag ligt klaar, de bankjes bij de muziektent zijn gemaakt en alles is geregeld. Als het weer nog een beetje meewerkt, wordt het een mooi feest. De Heukelumse Koningsdag start om 10:00 uur met een muzikale optocht

De afsluiting 4 mei

Tijdens de 4 mei plechtigheid bij de kerk is er geen verkeer mogelijk op de in rood aangegeven straten (Kerkplein, Evert Noolstraat, Rooijenburg, Torenstraat) De afsluiting is vanaf 19:15 tot circa c.a. 20:15uur van kracht.