Lampionnenoptocht

Heukelum – Ter ere van de verjaardag van Prinses Beatrix organiseerde Oranjevereniging Heukelum haar jaarlijkse sfeervolle lampionnenoptocht die dit jaar door de oude kern van Heukelum ging.
Alle kinderen kregen de dag voor de optocht de gelegenheid om onder begeleiding van “SAM MAAKT HET” in het dorpshuis de Krakeling gratis een lampion te knutselen. Hier werd dan ook goed gebruik van gemaakt, het was een gezellige knutselmiddag met wel ruim 50 kinderen.Op vrijdagavond werden de kinderen en hun ouders verwacht bij de muziektent en ging men om 19:00 uur onder muzikale begeleiding van het Heukelumse fanfarecorps Door Eensgezindheid door de oude kern richting het dorpshuis om hun zelfgemaakte lampion te showen.
Na afloop van de optocht was er tot 21.00 uur een kinderdisco en als kleine attentie werden er kleine lampjes uitgedeelt wat een leuk effect gaf tijdens het dansen op de muziek.. De Oranjevereniging Heukelum bedankt iedereen die heeft geholpen en kijkt terug op een succesvolle lampionnenoptocht , de opkomst was zeer goed en de weergoden waren ons goed gezind.