Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen en stelt 100.000 euro beschikbaar! Ook de Oranjevereniging Heukelum doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!
Van vrijdag 1 april tot en met donderdag 14 april 2016 mogen ruim 16.000 leden van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs of verenigingen waarvan maximaal twee stemmen op de zelfde.

Elke stem is geld waard!

De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag van 100.000 euro te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. De Oranjevereniging Heukelum ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.
Oproep aan alle leden Natuurlijk proberen wij als Oranjevereniging zoveel mogelijk stemmen te werven. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor ons 80 jarige jubileum dit jaar.

Bent u lid van Rabobank Alblasserwaard Vijfheerenlanden?

Het zou fantastisch zijn als u en uw familie en vrienden stemmen geven aan ons tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Kijk voor meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne op rabobank.nl/av.
Bedankt voor uw steun.